لیست قیمت آبسان صنعت

لیست قیمت آبسان صنعت همواره در سایت آبیارکالا نمایندگی آبسان صنعت بروز رسانی می شود. همکاران عزیز می توانند برای دریافت لیست قیمت اتصالات پلی اتیلن آبسان صنعت، اتصالات پیچی و جوشی پلی اتیلن آبسان همه روزه با مراجعه به سایت آبیار کالا از جدید ترین قیمت های آبسان مطلع شوند. همچنین می توانید از طریق لینک زیر لیست قیمت آبسان صنعت را به صورت PDF دانلود نمایید.

همکاران و فروشگاه داران عزیز می توانند جهت دریافت درصد تخفیفات، با شماره های درج شده در زیر تماس گرفته و از شرایط ویژه فروش و درصد های تخفیف همکاری بهره مند گردند. بازرگانی آبیار کالا نمایندگی آبسان صنعت در خدمت شما می باشد.

واحد فروش:

آقای رسایی: 09155043186 – آقای مهرابی: 09152190985 – آقای رضایی: 09158242904

آبیار کالا نمایندگی آبسان صنعت

مجموعه بازرگانی آبیار کالا نمایندگی آبسان صنعت، افتخار دارد با سابقه بیش از 15 ساله خود در زمینه تولید، تامین و فروش کلیه تجهیزات سیستم های آبیاری نوین تحت فشار، آبیاری بارانی، آبیاری قطره ای، اقدام به تولید، واردات و معرفی بهترین محصولات از برند های معتبر و استاندار اتصالات پلی اتیلن راهنمای همکاران و کشاورزان محترم در تمام نقاط کشور باشد.

ازین رو بازرگانی آبیارکالا نمایندگی آبسان صنعت در طول سالیان متمادی بهترین برند های داخلی و خارجی لوله، اتصالات و تجهیزات جانبی آبیاری را در سبد کالایی خود قرار داده و پاسخگوی نیاز های مشتریان عزیز در تمام نقاط کشور باشد. آبسان صنعت یکی از برند های معتبر اتصالات پلی اتیلن در ایران است که انواع اتصالات جوشی و پیچی پلی اتیلن را با نشان استاندارد و تاییدیه های جهاد و آبفا تولید و به بازار عرضه می نماید. شما می توانید برای ثبت سفارش، استعلام قیمت و یا دریافت لیست قیمت اتصالات پلی اتیلن آبسان صنعت از طریق نمایندگی آبسان صنعت، اقدام نمایید.

تماس با نمایندگی آبسان صنعت:     2727 _ 37052626 – 051

معرفی و آشنایی با آبسان صنعت

آبسان صنعت فعالیت خود را از سال 1376 و با اجرای پروژه های آبرسانی و آبیاری تحت فشار شروع کرد در ابتدا اقدام به تولید انواع اتصالات پیچی فشار قوی پلی پروپیلن نمود و به گذشت زمان و کسب تجربه بیشتر در این زمینه و سنجش نیاز بازار به محصولات بروز تر، تولیدات خود را افزایش داده و در حال حاضر یکی برندهای مطرح در حوزه آبیاری و آبرسانی به شمار می رود که انواع اتصالات جوشی و پیچی پلی اتیلن را با تکنولوژی روز دنیا و مواد اولیه مرغوب تولید می کند.

مدیران این مجموعه همواره سعی داشته تا به جهت کسب رضایت مشتری و افزایش محبوبیت تولیدات آبسان صنعت در بین مصرف کنندگان و عرضه کنندگان کالای آبیاری، کیفیت محصولات خود را افزایش داده و با اخذ استاندارد ها و تاییدیه های لازم بر این امر فایق آیند.

محصولات تولیدی

تولیدات شرکت آبسان صنعت با استفاده از دانش فنی روز دنیا، پیشرفته ترین ماشین آلات و تجهیزات تولید و همچنین مواد اولیه مرغوب و کاملا نو در دسته های مختلفی شامل: اتصالات جوشی پلی اتیلن، اتصالات پیچی پلی اتیلن و انواع کمربند انشعاب پلی اتیلن از سایز 20 تا 250 می باشد که در سیستم های آبیاری تحت فشار کشاورزی، شبکه های آبرسانی شهری و روستایی، انتقال مواد شیمیایی و تاسیسات فاضلابی مورد استفاده قرار می گیرد

***برای مشاهده محصولات بیشتر روی دسته بندی مورد نظر زیر کلیک نمایید***

کیفیت محصولات

شرکت آبسان صنعت یک مجموعه پویا و پیشرو بوده که در طول چند دهه فعالیت خود، افزایش کیفیت محصولات را یک امر مهم می داند به همین جهت تمام مراحل تولیدی این شرکت در واحد کنترل کیفیت توسط نیروهای متخصص و تجهیزات مدرن آزمایشگاهی مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد تا محصولاتی با کیفیت در اختیار مصرف کنندگان در سراسر کشور قرار بگیرد. همین موضوع سبب شده تا آبسان صنعت به عنوان اولین دارنده نشان استاندارد ملی ایران در زمینه تولید اتصالات پلی اتیلن فشار قوی شناخته شود.

استاندارد ها

  • دارنده اولین نشان استاندارد ملی ایران در تولید اتصالات مکانیکی لوله های پلی اتیلن فشار قوی
  • اولین نشان استاندارد ملی ایران در زمینه تولید بست کمربندی لوله های پلی اتیلن تحت فشار
  • مجوز عرضه محصولات در پروژه های آبیاری تحت فشار از دفتر توسعه سامانه های نوین آبیاری
  • گواهی کیفیت از وزارت جهاد کشاورزی / مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی
  • گواهی سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2008
  • گواهی سیستم مدیریت محیط زیست ISO 14001:2004
  • گواهی سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی OHSAS 18001:2007