لیست قیمت لوله آبراهه گستر - آبیار کالا

لیست قیمت لوله آبراهه گستر

با در نظر گرفتن این موضوع که قیمت لوله پلی اتیلن همواره وابسته به پارامتر های مختلفی بوده که در قیمت لوله پلی اتیلن تاثیر گذار است لذا جهت دریافت لیست قیمت لوله آبراهه گستر باید به سایز لوله، فشار، چگالی مواد، استاندارد و غیر استاندارد بودن مواد اولیه تشکیل شده در لوله توجه نمود.

بازرگانی آبیار کالا نمایندگی آبراهه گستر نیشابور با در نظر گرفتن این عناصر، پاسخگوی شما برای ارائه قیمت لوله پلی اتیلن کشاورزی به صورت دقیق می باشد. جهت دریافت اطلاعات دقیق و قیمت روز لوله پلی اتیلن آبراهه گستر نیشابور همه روزه از طریق شماره های زیر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

واحد فروش:

آقای رسایی: 09155043186 – آقای مهرابی: 09152190985 آقای رضایی: 09158242904

جدیدترین قیمت لوله پلی اتیلن آبراهه گستر - آبیار کالا

آبیار کالا نمایندگی آبراهه گستر

شرکت بازرگانی آبیار کالا نمایندگی آبراهه گستر نیشابور، با تجربه و سابقه 15 ساله در حوزه فروش تجهیزات و  لوازم آبیاری از بهترین برندهای با کیفیت و استاندارد داخلی و خارجی بازار لوله و اتصالات پلی اتیلن سعی داشته تا بهترین محصولات را معرفی و به بازار عرضه نماید. در این میان لوله پلی اتیلن یکی از محصولات پر مصرف در زمینه آبیاری کشاورزی و آبرسانی به شمار می رود که از اهمیت بالایی برخوردار است و توجه به استاندارد، کیفیت مواد و ضمانت لازم و ضروری است.

آبیار کالا نمایندگی آبراهه گستر نیشابور با در نظر گرفتن این موضوع مهم، به مشتریان خود لوله پلی اتیلن آبراهه گستر را معرفی می کند که دارای استاندارد ملی ایران، تاییدیه های جهاد و آب و فاضلاب بوده و از مواد اولیه کاملا نو با گرید A تولید و به بازار عرضه می شود.

تماس با نمایندگی آبراهه گستر:

2727 _ 37052626 – 051

معرفی و آشنایی با شرکت آبراهه گستر نیشابور

شرکت لوله پلی اتیلن آبراهه گستر نیشابور یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوله پلی اتیلن در ایران و شرق کشور می باشد که با توان مدیریتی و فنی بالا و سابقه 25 ساله تولید و همچنین بهره گیری از تکنولوژی، ماشین آلات روز دنیا و استفاده از مواد اولیه پلی اتیلن نو و درجه یک، سالانه بیش از 13000 تن انواع لوله پلی اتیلن، نوار تیپ، لوله آبیاری قطره ای و لوله نخدار گام بزرگی در سازندگی و آبادانی کشور عزیز مان دارد.

محصولات تولیدی شرکت آبراهه گستر با توجه به کیفیت بالا و قیمت رقابتی موفق به کسب انواع تاییدیه ها و گواهینامه های ملی و بین المللی گردیده که علاوه بر بازار های داخلی، در بازار های خارجی نیز مورد استقبال قرار گرفته و به کشورهای همسایه از قبیل: امارات، آذربایجان، افغانستان، عراق، ازبکستان، تاجیکستان و ترکمنستان صادر می گردد.

کیفیت محصولات

مجموعه آبراهه گستر دارای خطوط تولید مجهز به آخرین تکنولوژی روز است که با استفاده از دانش فنی بالا و مواد اولیه درجه یک و با کیفیت، محصولاتی را تولید می کند که دارای عمر مفید بیشتر از 50 سال و 10 سال ضمانت و بیمه نامه رسمی از “بیمه آسیا” بوده که سبب افزایش اعتماد و رضایت مشتریان اعم از کشاورزان و سازمان های دولتی ( جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب، مخابرات و … ) گردیده.

تجربه و تخصص چند دهه گذشته مدیران و همچنین خطوط تولید و آزمایشگاه پیشرفته سبب شده تا مجموعه آبراهه گستر تمامی شاخص های کلیدی استاندارد را پشت سر گذاشته و لوله های تولیدی این شرکت بر علاوه کسب گواهی و تاییدیه های لازم از وزارت جهاد کشاورزی، گواهینامه ISO 9001-2015 و همچنین استاندارد ISO17025 برای واحد آزمایشگاه، دارای نشان استاندارد ملی محصولات PE80 ، PE40 ، PE32 و PE100 برای تمامی سایزهای تولیدی در کلیه‌ی رده‌های فشاری می باشد.

محصولات تولیدی آبراهه گستر

مجموعه تولیدی آبراهه گستر نیشابور با توان تخصصی و فنی بالا و همچنن خطوط تولیدی کاملا مجهز و به روز تولید کننده انواع لوله های پلی اتیلن کشاورزی مطابق با استاندارد های داخلی و بین المللی بوده که با ظرفیت تولیدی بالا در شرق کشور آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز در داخل و خارج از کشور می باشد. جهت اطلاع از لیست قیمت لوله آبراهه گستر نیشابور با ما در ارتباط باشید.

لوله پلی اتیلن آبرسانی

یکی از موارد اصلی و مورد نیاز برای آبرسانی، لوله پلی اتیلن است که با توجه به انعطاف پذیری، رسوب پذیری پایین، مقاومت و دوام بالا مورد توجه خاص قرار گرفته و بر اساس نوع پروژه و کاربرد، برای انتقال آب شرب در آبرسانی و انتقال آب از چاه و استخر در زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله پلی اتیلن با دو نوع دانسیته یا چگالی مواد PE80 , PE100 تولید می شود که باعث تفاوت در ضخامت و وزن لوله می گردد. لوله PE80 به دلیل خاصیت تراکم بالای ملکولی دارای نرمی و انعطاف پذیری بالایی نسبت به PE100 بوده که در نتیجه ضخامت و وزن لوله را افزایش می دهد. لوله PE100 نیز به دلیل فشردگی مواد، مقاومت بیشتری در فشار های کاری مشابه دارد.

لوله پلی اتیلن محافظ کابل

لوله پلی اتیلن محافظ کابل که لوله غلاف نیز نامیده می شود برای پوشش کابل های مخابراتی، برق و فیبر نوری به جهت محافظت در برابر آسیب دیدگی های ناشی از برخورد اجسام سنگین، رعد و برق، بارندگی، آتش سوزی، و ضربه استفاده می شود. لوله پلی اتیلن کابلی آبراهه گستر تک جداره بوده و از سایز16میلیمتر تا 63 میلیمتر به صورت رولی و شاخه ای تولید می شود.

لوله پلی اتیلن کابلی آبراهه گستر به دلیل کیفیت عالی ساخت، دارای مقاومت بالایی بوده و سطح داخلی آن صاف می باشد که مانع اختلال در شبکه میگردد. همچنین با توجه عمر طولانی و عایق بودن این محصول، اگر در شرایط استاندارد استفاده شود تا 50 سال دارای عمر مفید خواهد بود.