لیست قیمت لوله جهاد زمزم

بازرگانی آبیار کالا نمایندگی جهاد زمزم با در نظر گرفتن رعایت حال مشتریان عزیز در سراسر کشور همواره قیمت های لوله پلی اتیلن جهاد زمزم را در سایت آبیار کالا بروز رسانی می نماید. شما می توانید با مراجعه به سایت آبیار کالا، از قیمت روز لوله پلی اتیلن جهاد زمزم از هر 5 کارخانه تولیدی مطلع گردید.

مشتریان عزیز اعم از کشاورزان و فروشگاه داران از سراسر کشور می توانند جهت محاسبه دقیق قیمت لوله بر اساس سایز، چگالی مواد، فشار و پارامتر های دیگر، با شماره های تماس شرکت آبیار کالا نمایندگی جهاد زمزم تماس گرفته و قیمت دقیق لوله پلی اتیلن را دریافت نمایند. بازرگانی آبیار کالا در خدمت شما می باشد.

واحد فروش:

آقای رسایی: 09155043186 – آقای مهرابی: 09152190985 آقای رضایی: 09158242904

قیمت لوله پلی اتیلن جهاد زمزم - آبیار کالا

آبیار کالا نمایندگی جهاد زمزم

بازرگانی آبیار کالا نمایندگی جهاد زمزم، با بیش از 15 سال سابقه در حوزه تولید، تامین و فروش کلیه لوازم و  تجهیزات سیستم های نوین آبیاری کشاورزی، آبیاری تحت فشار، آبیاری قطره ای و بارانی، با تولید، واردات و معرفی بهترین محصولات لوله و اتصالات پلی اتیلن از برند های معتبر و استاندار همواره سعی داشته مشاور و راهنمای مشتریان محترم در تمام نقاط کشور باشد.

لذا بازرگانی آبیارکالا از بین محصولات متنوع بازار لوله و اتصالات پلی اتیلن نمایندگی جهاد زمزم را نیز در اختیار دارد تا با فروش لوله پلی اتیلن در سایز های مختلف از هر 5 کارخانه تولیدی این برند معتبر دسترسی آسان و سریع با کیفیت ترین لوله پلی اتیلن ایران را به تمام مشتریان از سراسر کشور به ارمغان بیاورد. جهت استعلام قیمت روز لوله جهاد زمزم و یا دریافت لیست قیمت لوله جهاد زمزم از نمایندگی جهاد زمزم همه روزه از طریق تماس ویا مراجعه به سایت آبیار کالا اقدام نمایید.

تماس با نمایندگی جهاد زمزم:

2727 _ 37052626 – 051

معرفی و آشنایی با شرکت صنایع پلاستیک جهاد زمزم

شرکت صنایع پلاستیک جهاد زمزم یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن کشور می باشد که بازرگانی آبیار کالا با افتخار، نمایندگی جهاد زمزم را بر عهده دارد. جهاد زمزم در سال 1362 تاسیس و زیر نظر موسسه جهاد استقلال فعالیت می کند. این شرکت دارای 5 کارخانه بزرگ تولیدی در شهر های مشهد، زنجان، سنندج، اهواز و ایرانشهر است که انواع لوله و اتصالات پلی اتیلن را در سایز های مختلف با بالا ترین کیفیت تولید و عرضه می نماید.

جهاد زمزم به دلیل دارا بودن کادر فنی متخصص، معتبر ترین آزمایشگاه کنترل کیفیت، بروز ترین و پیشرفته ترین ماشین آلات خط تولید، ظرفیت تولید بالا و کیفیت بالای مواد اولیه یک برند شناخته شده در بین عموم کشاورزان و مصرف کننده گان لوله پلی اتیلن در سراسر کشور است که سالانه حدود 35000 تن انواع لوله و اتصالات پلی اتیلن را تولید می کند.

محصولات تولیدی

تولیدات صنایع پلاستیک جهاد زمزم با استفاده از ماشین آلات روز دنیا و مواد اولیه کاملا نو پتروشیمی در تمام واحد های تولیدی این شرکت در ظرفیت بالا تولید می گردد. تولیدات این مجموعه شامل انواع لوله و اتصالات پلی اتیلن و لوله های کاروگیت جهت مصارف آبیاری، آبرسانی و فاضلاب شهری با گرید A و تاییدیه جهاد کشاورزی به شرح زیر می باشد.

لوله پلی اتیلن آبرسانی

تولید لوله های پلی اتیلن تک جداره از سایز 20 تا 800 میلی متر با استفاده از مواد اولیه PE80 و PE100 و تحمل فشار اسمی (pn) 3.2 تا 25 بر اساس استاندارد های INSO , DIN8074 , EN 12201 , ISO4427 , 14427 و جهت مصارف آبرسانی و آبیاری.

لیست قیمت لوله پلی اتیلن جهاد زمزم - آبیار کالا

 

لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای

تولید لوله پلی اتیلن قطره ای با استاندارد ملی INSO 7607 و بین المللی ISO 8779 با استفاده از مواد اولیه PE40 و PE32 از سایز 12 تا 32 میلی متر و فشار نامی 2.5 تا 8 بار با بالاترین سطح کیفیت جهت مصارف آبیاری قطره ای.

قیمت لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای - آبیار کالا

لوله پلی اتیلن گاز رسانی

یکی دیگر از محصولات شرکت جهاد زمزم لوله های پلی اتیلن مخصوص انتقال گاز جهت مصارف خانگی و صنعتی می باشد که با استفاده از مواد اولیه PE80 و PE100 از سایز 25 تا 255 میلی متر SDR11 ، SDR13.6 ، MOP 4 bar با استاندارد های EN1555 و INSO11233 ، استاندارد شرکت ملی گاز ایران تولید می گردد.

لیست قیمت لوله پلی اتلن گاز رسانی - آبیار کالا

لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت

شرکت جهاد زمزم با توجه به نیاز کشور در زمینه شبکه انتقال فاضلاب، لوله های پلی اتیلن کاروگیت را با استفاده از مواد اولیه HDPE سنگین بر اساس استاندارد های INSO9116 ، DIN16961 و EN13476 و سیستم استاندارد مدیریت کیفیت ISO 9001-2015 از سایز 200 تا 500 میلی متر و سفتی حلقوی 4 و 8 کیلو نیوتن بر متر مربع تولید می کند.

 قیمت لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت - آبیار کالا

کیفیت محصولات

شرکت صنایع پلاستیک جهاد زمزم با توجه به ظرفیت بالا در تامین مواد اولیه پتروشیمی و همچنین استفاده از بهترین ماشین آلات روز تولیدی با درک نیاز بازار و مجهز ترین تجهیزات آزمایشگاهی، با کیفیت ترین محصولات لوله پلی اتیلن را در سطح کشور تولید میکند. با توجه به سابقه این برند در طول چند دهه فعالیت، کیفیت و دوام محصولات جهاد زمزم برای تمام مصرف کننده گان قابل لمس بوده و تجربه خوب و مثبتی از این برند معتبر دارند.