لیست قیمت پی اف پی - آبیار کالا
دریافت لیست قیمت پی اف پی به صورت PDF - آبیار کالا

لیست قیمت پی اف پی

جهت دریافت لیست قیمت پی اف پی در خدمت شما هستیم. شرکت پی اف پی یکی از بزرگترین تولید کننده گان لوله پلی اتیلن استاندارد آبرسانی و انتقال گاز در سایز های مختلف در ایران است و شرکت آبیار کالا نمایندگی شرکت پی اف پی آماده فروش کلیه محصولات این شرکت به صورت مستقیم از کارخانه و ارسال به سراسر کشور می باشد. برای دریافت لیست قیمت پی اف پی تا انتها با ما باشید.

همکاران و فروشگاه داران عزیز از سراسر کشور که خرید عمده دارید می توانید جهت مشاوره و دریافت درصد تخفیف همکاری محصولات شرکت پی اف پی شامل لوله پلی اتیلن، نوار تیپ بغل دوخت و نوار تیپ پلاکدار و… همه روزه از ساعت 8 صبح الی 18 عصر با ما تماس بگیرید. همکاران ما در واحد فروش آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

واحد فروش:

 آقای رضایی: 09158242904

آبیار کالا نمایندگی پی اف پی

بازرگانی آبیار کالا نمایندگی پی اف پی با تجربه بیش از 15 سال فعالیت تخصصی در زمینه فروش تجهیزات و لوازم آبیاری کشاورزی افتخار دارد در طول سال های فعالیت خود همواره بهترین و با کیفیت ترین محصولات از برند های معتبر را معرفی و بفروش برساند تا رضایت مشتریان عزیز در سراسر کشور را از لحاظ کیفیت و قیمت محصولات کسب نماید.

شرکت پی اف پی یکی از تولید کنندگان معتبر در زمینه تولید انواع لوله های پلی اتیلن آبیاری در کشور می باشد که محصولات آن در سراسر کشور در بین کشاورزان و فروشندگان محصولات کشاورزی در جایگاه خاصی قرار داشته و بازرگانی آبیار کالا نمایندگی پی اف پی لیست قیمت پی اف پی را به در اختیار تمام مصرف کنندگان در سراسر کشور قرار میدهد.

تماس با نمایندگی پی اف پی:     2727 _ 37052626 – 051

آشنایی با مجموعه صنعتی پی اف پی

شرکت پی اف پی اصفهان در سال 1359 تاسیس شد و با بیش از 3 دهه فعالیت تخصصی در زمینه تولید بهترین کیفیت لوله و اتصالات آب رسانی و گاز رسانی در زمینی به مساحت 25 هزار متر مربع در شهرک صنعتی نجف آباد اصفهان فعالیت دارد و به عنوان یک برند معتبر در بین مصرف کنندگان شناخته می شود.

مجموعه صنعتی پی اف پی با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات روز دنیا و همچنین دانش، تخصص و تکنولوژی روز، با ظرفیت تولید سالانه 17000 تن انواع محصولات پلیمری شامل لوله، اتصالات و نوار های آبیاری کشاورزی با کیفیت بالا تولید شده از مواد نو پتروشیمی با گرید A را دارد.

آشنایی با مجموعه صنعتی پی اف پی - آبیار کالا
خرید لوله پلی اتیلن گاز رسانی - آبیار کالا
لوله پلی اتیلن گاز رسانی حلقه ای - آبیار کالا
مشخصات لوله پلی اتیلن آب رسانی - آبیار کالا
لوله پلی اتیلن آب رسانی پی اف پی - آبیارکالا

محصولات تولیدی

مجموعه تولیدی پی اف پی در حال حاضر با دارا بودن واحد فعال تحقیق و توسعه و آزمایشگاه اکرودیته با گواهی 17025 و همچنین ماشین آلات و تجهیزات کاملا پیشرفته و مواد اولیه نو و درجه یک پتروشیمی که دارای رتبه A از جهاد کشاورزی و تاییدیه شرکت ملی گاز ایران محصولاتی شامل لوله پلی اتیلن استاندارد تا سایز 630 ، لوله های لودن آبیاری قطره ای، نوار تیپ بغل دوخت و پلاکدار تولید و به بازار عرضه می نماید.

جهت ثبت سفارش و یا دریافت لیست قیمت پی اف پی از طریق نمایندگی پی اف پی (آبیار کالا) اقدام نمایید.

***برای خرید مستقیم محصولات پی اف پی روی محصول مورد نظر زیر کلیک نمایید***